ریاست عدلیه سمنگان نشستی را با مسوولان دفاتر رهنمای معاملات این ولایت برگزار کرد

barekzai_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۰:۴۲
.

ریاست عدلیه ولایت سمنگان نشستی را با مسوولان تمامی دفاتر رهنمای معاملات فعال در این ولایت برگزار کرد و مسوولان ریاست عدلیه در آن بر رعایت اصول و قوانین توسط این دفاتر تاکید کردند.

این نشست روز پنجشنبه، ۲۵ صفرالمظفر در مقر ریاست عدلیه برگزار شد و مولوی نظرمحمد فایق، رییس عدلیه سمنگان در آن بر قانون‌مندسازی فعالیت رهنماهای معاملات و تطبیق شریعت اسلامی در معاملات و وساطت بین طرفین معاملات تاکید کرد.

در این نشست اسناد تقنینی مربوط به رهنمای معاملات توسط مسوولان ریاست عدلیه تشریح شد و نیز از مسوولان رهنمای معاملات که قبلاً دفاتر شان به نسبت فعالیت غیر قانونی مسدود شده بود، تعهد اخذ گردید.

ریاست‌های عدلیه در تمام ولایات کشور به صورت منظم از فعالیت دفاتر رهنمای معاملات نظارت می‌کند و نیز برنامه‌هایی را به مسوولان این دفاتر برگزار می‌کند تا از تخلفات و فعالیت‌های غیر قانونی جلوگیری شده و برای مردم سهولت ایجاد شود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۲:۶
Background image

به ۱۶ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۸ صفرالمظفر به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد.

در مراسمی که به همین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۱:۴۰
Background image

وزارت عدلیه دفاتر ۵ بنیاد خیریه، اتحادیه و شورا را به دلیل فعالیت غیر قانونی مسدود کرد

هیأت نظارتی ریاست جمعیت‌ها و نهادهای اجتماعی وزارت عدلیه، طی دو ماه گذشته ۳۴ جمعیت شامل بنیادهای خیریه و اتحادیه‌ها را در شهر کابل مورد نظارت و بررسی کرد که در نتیجه آن دفاتر ۵ جمعیت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۱:۱
Background image

رییس عدلیه ننگرهار بر شفافیت در توزیع کمک‌ها از سوی بنیادهای خیریه تاکید کرد

مولوی محمد رییس محمدی، رییس عدلیه ننگرهار طی نشستی با مسوولان شماری از بنیادهای خیریه فعال در این ولایت، بر شفافیت در کار بنیادهای خیریه و کمک‌رسانی به افراد مستحق تاکید کرد.

این نشست. . .

BACK TO NEWS