دیدار رییس عدلیه ولایت لغمان با تعدادی از نمایندگان بنیادهای خیریه

hayat_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۴ - ۱۳:۵۵
.

مولوی روح الله روحانی، رییس عدلیه ولایت لغمان، روز دو شنبه، ۲۹ ربیع الثانی با تعدادی از نمایندگان بنیادهای خیریه در این ولایت در مقر ریاست عدلیه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، رییس عدلیه ولایت لغمان از مشکلات مهاجرین عودت کننده از کشور پاکستان یاد کرده و از نمایندگان بنیادهای خیریه خواست تا با آنان در بخش مالی و غیر مالی مساعدت و همکاری نمایند.    

نمایندگان بنیادهای خیریه به رییس عدلیه ولایت لغمان وعده نمودند که با مهاجرین عودت کننده از کشور پاکستان آماده همکاری بوده و در راستای توزیع کمک‌های مالی و فراهم نمودن سهولت‌های لازم برای آنان از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نخواهند کرد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۸
Background image

نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و زراعت ولایت پکتیا برگزار شد

نشست هماهنگی میان ریاست‌ عدلیه و ریاست‌ زراعت ولایت پکتیا روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام با حضور مولوی فاتح الله فاتح، رییس عدلیه و هیأت همراه شان و مولوی سید امین هاشمی، رییس زارعت در مقر. . .

BACK TO NEWS