وزارت عدلیه فعالیت ۱۱ بنیاد خیریه، اتحادیه و شورای غیر قانونی را متوقف کرد

hayat_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۹
.

وزارت عدلیه امارت اسلامی طی دو ماه گذشته با نظارت و بررسی فعالیت‌های بنیادهای خیریه و اتحادیه‌ها در نواحی مختلف کابل فعالیت ۱۱ دفتر شامل بنیادهای خیریه، اتحادیه‌ها و شوراها را متوقف کرد.

هیأت نظارتی ریاست امور جمعیت‌ها و نهادهای اجتماعی وزارت عدلیه طی این مدت ۳۲ اتحادیه و بنیاد خیریه را به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌ها، مورد نظارت و بررسی قرار داد که از آن جمله جلو فعالیت ۲ اتحادیه، ۸ بنیاد خیریه و یک شورا به دلیل نداشتن جواز فعالیت یا ختم معیاد جواز، گرفته شد.

هیأت مذکور همچنین از اتحادیه زرگران نظارت و بررسی کرده و نظرسنجی را از اعضای آن به منظور حل مشکلات، رسیدگی به شکایات و بررسی خدمات این اتحادیه انجام داد.

هیأت نظارتی در جریان نظارت و بررسی از اتحادیه‌ها و بنیادهای خیریه به مسوولان آن در قسمت پابندی به اصول و پالیسی امارت اسلامی، ارایه گزارش فعالیت‌های شان به وزارت عدلیه، تمدید جواز در وقت معین آن و سایر موارد توصیه‌های لازم را نمود و از آنان تعهد گرفته که فعالیت غیر قانونی انجام ندهند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۵
Background image

برای بیش از ۱۱۰۰ تن در ۱۰ ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن در ۹ ولایت دیگر برای ۱۱۵۷ تن برنامه‌های آگاهی‌دهی حقوقی برگزار نموده است.

این برنامه‌‎ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و اتحادیه موتر فروشان ولایت نیمروز

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت نیمروز و اتحادیه موتر فروشان این ولایت روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام با حضور مولوی عبدالوارث خلیل، رییس عدلیه و مسوولان و نمایندگان اتحادیه مذکور در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۷
Background image

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان

بررسی بیش از ۳۰۰ جریب زمین در ولایت جوزجان
نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت جوزجان روز چهارشنبه، ۱۸ محرم الحرام  با حضور رئیس و اعضای این هیأت برگزار شد.
در این نشست هیأت. . .

BACK TO NEWS