برگزاری برنامه آموزشی برای مدیران تهیه و تدارکات ریاست‌های عدلیه ولایات در وزارت عدلیه

hakeem_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۲ - ۱۳:۴۴
.

ریاست منابع بشری وزارت عدلیه امارت اسلامی افغانستان، روز یکشنبه، ۱۷ صفرالمظفر برنامه آموزشی مدیریت تهیه و تدارکات را برای مدیران تهیه و تدارکات ریاست‌های عدلیه ۳۳ ولایت کشور در مقر این وزارت برگزار کرد. 

در افتتاحیه این برنامه شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی وزارت عدلیه، مولوی رحمت الله حلیم، رییس منابع بشری، آمر آموزش ها، استادان و سایر مسوولین این ریاست اشتراک نموده بودند.

معین مسلکی وزارت عدلیه طی سخنانش ضمن خوش آمد گویی به اشتراک کنندگان این برنامه، در مورد مسوولیت و امانتی که به عهده مسوولین و کارمندان امارت اسلامی و خصوصاً مدیران تهیه و تدارکات ریاست‌های عدلیه ولایات گذاشته شده، صحبت نمود. وی مسوولیت را یک امانت بزرگ دانست و به اشتراک کنندگان این برنامه توصیه کرد که در انجام این مسوولیت و حفظ این امانت بزرگ تلاش بیشتر نمایند. 

او گفت که در پیشبرد هر کار و مسوولیتی یاد داشتن نحوه انجام کار، احساس مسوولیت و انجام کار به شکل بهتر آن بسیار مهم است و هر کارمند باید این اهلیت و شایستگی را داشته باشد. وی به آنان گفت که این برنامه به همین منظور برگزار شده تا توانایی های شما در انجام کار ارتقا یافته و سبب خدمت و انجام کار بهتر به مردم رنج دیده این کشور شوید. او از اشتراک کنندگان این برنامه خواست که از این برنامه استفاده اعظمی نموده و با یک دست آورد خوب به وظایف شان برگردند.      

در این برنامه که برای چهار روز برگزار شده، مدیران تهیه و تدارکات ریاست های عدلیه ۳۳ ولایت افغانستان دعوت شده تا برای آنان در مورد چگونگی مدیریت تهیه و تدارکات، مراسلات اداری و دوسیه بندی آموزش داده شود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۲۹
Background image

برنامه آموزشی برای متصدیان دفاتر رهنمای معاملات در ولایت ننگرهار برگزار شد

آمریت انسجام ریاست عدلیه ولایت ننگرهار روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام برای تعداد از متصدیان دفاتر رهنمای معاملات ناحیه اول شهر جلال آباد مرکز این ولایت جهت بهبودی امور، انجام دادن فعالیت‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

به ۱۵ تن از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات توزیع شد

ریاست امور رهنمای معاملات و عریضه نویسان ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه، روز یکشنبه، ۲۲ محرم الحرام به تعدادی از متقاضیان، جواز فعالیت رهنمای معاملات را توزیع کرد. 
در مراسمی که به همین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۸
Background image

نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و زراعت ولایت پکتیا برگزار شد

نشست هماهنگی میان ریاست‌ عدلیه و ریاست‌ زراعت ولایت پکتیا روز شنبه، ۲۱ محرم الحرام با حضور مولوی فاتح الله فاتح، رییس عدلیه و هیأت همراه شان و مولوی سید امین هاشمی، رییس زارعت در مقر. . .

BACK TO NEWS