اطلاعیه ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه

barekzai_admin
.

به اطلاع عموم متقاضیان جوازنامه وکالت دفاع که قبلاً برای اشتراک در سومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع ثبت نام نموده‌ بودند و نام‌های شان در فهرست نهایی شامل است، رسانیده می‌شود که امتحان ورودی وکالت دفاع به روز دوشنبه، ۲۵ سرطان ۱۴۰۳ در مقر وزارت عدلیه برگزار می‌شود.

بنابر این متقاضیان محترمی که نام شان در فهرست است به روزهای شنبه و یکشنبه، ۲۳ و ۲۴ سرطان جهت دریافت کارت شمولیت در امتحان به ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه در مرکز مراجعه کنند. کارت شمولیت صرف در روزهای تعیین شده توزیع می‌گردد و در روز امتحان توزیع نمی‌شود.

متقاضیان محترم در روز امتحان ساعت ۶ صبح در وزارت عدلیه همراه با اصل تذکره تابعیت و کارت‌ شمولیت خود حاضر باشند.

نوت: متقاضیان قبل از هرگونه اقدام برای حضور در این امتحان از موجودیت نام خود در فهرست نهایی متقاضیان جوازنامه وکالت دفاع اطمینان حاصل کنند تا از سرگردانی بی‌موجب جلوگیری شود.

برای دریافت فهرست نهایی متقاضیان جوازنامه وکالت دفاع (اینجاکلیک کنید

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۰ - ۱۰:۸
Background image

اطلاعیه وزارت عدلیه درباره تعویق سومین دور امتحان وکالت دفاع به ۱ اسد ۱۴۰۳

به اطلاع تمام متقاضیان جواز وکالت دفاع که برای شرکت در سومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع ثبت نام کرده بودند، رسانیده می‌شود که تاریخ برگزاری این امتحان از ۲۵ سرطان به ۱ اسد ۱۴۰۳ تغییر . . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۱۸
Background image

اطلاعیه ریاست وکلای مدافع وزارت عدلیه

به اطلاع عموم متقاضیان جوازنامه وکالت دفاع که قبلاً برای اشتراک در سومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع ثبت نام نموده‌ بودند و نام‌های شان در فهرست نهایی شامل است، رسانیده می‌شود که امتحان . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲ - ۱۰:۲۰
Background image

اطلاعیه وزارت عدلیه درباره تمدید مهلت ثبت نام برای اشتراک سومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع

به اطلاع عموم متقاضیان جوازنامه وکالت دفاع رسانیده می‌شود که روند ثبت نام برای اشتراک در سومین دور امتحان ورودی وکالت دفاع سر از امروز، ۱ جوزا الی ۲۰ روز دیگر تمدید شده است.

پروسه ثبت . . .

بازگشت به اطلاعیه ها