پایان سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده ولایات در مرکز

hakeem_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۶:۲۸
.

سیمینار آموزشی شش روزه برای هیأت‌های تخنیکی تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده ولایات که از سوی کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و استرداد زمین‌های غصب شده در کابل برگزار شده بود، روز یکشنبه، ۱۹ شوال پایان یافت.

در مراسم اختتامیه این سیمینار شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزارت عدلیه و رییس کمیسیون، مولوی حمدالله نعمانی، سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن و عضو کمیسیون، رییسان محاکم اختصاصی رسیدگی به قضایای زمین‌های غصب شده امارتی زون مرکز و زون شمال، رییس عمومی قضایای امارت وزارت عدلیه (سکرتر کمیسیون) و دیگر مسوولان حضور داشتند.

سرپرست وزارت عدلیه در سخنرانی‌اش در این مراسم، سیمینار مذکور را پر اهمیت خوانده و تاکید کرد که اشتراک کنندگان باید از مواردی که آموزش دیده‌اند در قسمت تثبیت و تشخیص زمین‌های غصب شده در ولایات شان استفاده کنند.

او به مشورت، هماهنگی و همکاری میان ادارات عضو هیأت‌های تخنیکی و دیگر ادارات محلی در ولایات تاکید کرد و گفت که هدف همه یکی است که آن هم خدمت به مردم و استحکام نظام می‌باشد. وی تصریح کرد که اجراآت هیأت‌های تخنیکی و هر مأمور و مسوول نظام باید مطابق قانون و اصول باشد.

رییس کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در این مراسم مشکلات کاری هیأت‌های تخنیکی را نیز شنید و به آنان در قسمت رسیدگی به دوسیه‌های غصب زمین و چگونگی حل مشکلات رهنمایی‌های لازم را کرد.

از طرفی هم مولوی حمدالله نعمانی، سرپرست وزارت شهرسازی در اختتامیه سیمینار آموزشی مذکور برای اشتراک کنندگان آرزوی موفقیت نمود و از آنان خواست که امور محوله خویش را مطابق اصول پیش ببرند.

در این مراسم رییسان محاکم اختصاصی رسیدگی به قضایای زمین‌های غصب شده امارتی زون مرکز و زون شمال نیز سخنرانی کردند و بر در نظر گرفتن عدالت و انصاف از سوی هیأت‌های تخنیکی تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده ولایات تاکید کردند.

سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی تشخیص و تثبیت زمین‌های غصب شده از سوی کمیسیون جلوگیری از غصب زمین برای شش روز در انستیتیوت خدمات ملکی در کابل برگزار شده بود و در آن حدود ۲۰۰ تن از رییسان و اعضای هیأت‌های تخنیکی ۳۴ ولایت اشتراک داشتند. در این سیمینار قوانین و دیگر اسناد تقنینی مربوط به جلوگیری از غصب زمین به اشتراک کنندگان تشریح گردید و مشکلات کاری آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۲۴
Background image

از تصرفات خودسر در مرکز ولایت لوگر جلوگیری شد

هیأت جلوگیری از غصب زمین ولایت لوگر روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده به ساحه هونی سفلی در مرکز این ولایت سفر نمود و از تصرفات خودسر در زمین‌های امارتی در ساحه مذکور جلوگیری نموده و تاسیسات آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۵۲
Background image

برای ۵۷۹ تن در پنج ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

ریاست مساعدت‌های حقوقی وزارت عدلیه در مرکز و آمریت‌های ولایتی آن روز چهارشنبه، ۶ ذوالقعده برای ۵۷۹ تن در پنج ولایت کشور، آگاهی حقوقی ارایه کرده‌است.

در این برنامه‌ها که به شمول مرکز در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

برای ۳۰۰ تن در پنج ولایت آگاهی حقوقی ارایه شد

مسوولان آمریت‌های مساعدت‌های حقوقی ریاست‌های عدلیه ۵ ولایت کشور روز سه شنبه، ۵ ذوالقعده برای ۳۰۰ تن در این ولایات آگاهی حقوقی ارایه کرده‌اند.

در این برنامه‌ها که در ولایت‌های ننگرهار،. . .

BACK TO NEWS