ملاقات معین مسلکی وزارت عدلیه با معاون نظارت و پالیسی اداره امور

waheed
چهارشنبه ۱۴۰۱/۵/۲۶ - ۱۵:۴۸
.

شیخ صاحب عبدالکریم حیدر، معین مسلکی وزارت عدلیه امارت اسلامی روز چهارشنبه، 19 محرم‌الحرام با مولوی صاحب سیف الدین تائب، معاون نظارت و پالیسی ریاست عمومی اداره امور و هیأت همراه‌شان در مقر وزارت عدلیه دیدار و گفتگو کرد.

هدف این نشست را گفتگو درباره نظارت عملی، تایید و تصدیق چگونگی تحقق مصوبات کابینه امارت اسلامی تشکیل می‌داد.

در این نشست، اهداف، مقاصد و ساحات کاری نظارت عملی تشریح گردیده و تیم نظارت عملی به مسوولین وزارت عدلیه معرفی گردید. در این نشست همچنان از وزارت عدلیه خواسته شد تا در قسمت ارایه اسناد و معلومات با تیم‌های نظارت همکاری نمایند.

.

هدف نظارت عملی را ارایه فعالیت‌ها و دست آوردهای وزارت‌ها و ادارات به مقامات بالاتر، تایید و  تصدیق اجراآت و کارکردهای این ادارات، شناسایی مشکلات و ضعف‌ها و دریافت راه های حل مناسب برای آنها و ایجاد هماهنگی بین وزارت‌ها و ادارات در تکمیل نمودن فعالیت‌های مشترک بین آن‌ها، تشکیل می دهد. 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۳:۶
Background image

رییسان جدید دو دیپارتمنت ریاست عمومی امور قانون‌گذاری وزارت عدلیه معرفی شدند

رییسان جدید برای دیپارتمنت اقتصادی و مالی و دیپارتمنت حقوق بشر و قوانین بین الملل ریاست عمومی امور قانون گذاری وزارت عدلیه که بر اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری مقام عالی ریاست‌الوزرا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۵۴
Background image

نظارت و بررسی ۷ دارالوکاله در ولایت قندوز

آمریت وکلای مدافع ریاست عدلیه ولایت قندوز روز چهارشنبه، ۲۹ شوال چگونگی فعالیت تعدادی از وکلای مدافع و دارالوکاله‌ها را در شهر قندوز را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

آمریت وکلای مدافع در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۴۷
Background image

تثبیت و تشخیص بیش از یک هزار و ۲۰۰ جریب زمین امارتی در ولایت سرپل

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت سرپل روز سه شنبه، ۲۸ شوال به منظور بررسی و تثبیت ساحات غصب شده به ولسوالی سید آباد این ولایت سفر نمود.

طی این سفر هیأت تخنیکی، حدود ۱۲۴۷ جریب زمین. . .

BACK TO NEWS