نشست رؤسای مرکزی وزارت عدلیه برگزار شد

waheed
چهارشنبه ۱۴۰۱/۴/۱۵ - ۸:۳۹

نشست رؤسای مرکزی وزارت عدلیه امارت اسلامی افغانستان روز سه شنبه، 6 ذوالحجه به ریاست شیخ الحدیث مولوی صاحب عبدالحکیم شرعی، سرپرست این وزارت برگزار گردید.

در این نشست در مورد زلزله اخیر در ولایات جنوبی بحث شد و وزیر عدلیه به رییس انسجام این وزارت هدایت داد که با مسوولان بنیادهای خیریه دیدار نموده و از آن‌ها بخواهد که در کارهای بنیادی مثل ساختن خانه‌ها و حفر چاه‌های آب با مردم زلزله زده کشور کمک نمایند.

همچنان در این نشست در مورد قرارداد تیل مورد نیاز وزارت عدلیه بحث صورت گرفت. وزیر عدلیه به مسوولان مربوط هدایت داد که کار قرارداد تیل را هرچه زودتر تکمیل نمایند. وی به رؤسای این وزارت توصیه نمود که به کارهایشان توجه نموده و آن‌را به وقت آن به انجام برسانند.

شیخ صاحب تاکید نمود که به منظور جلوگیری از بی نظمی باید تمام کارمندان غذای چاشت شان را در داخل وزارت صرف نمایند چرا که رفتن کارمندان برای غذا به بیرون باعث بی نظمی در این اداره می‌گردد.

در این نشست در مورد درس های دینی در این وزارت نیز بحث  صورت گرفت و فیصله شد که طالبان خارج از وزارت عدلیه نیز می‌توانند که در این درس‌ها شرکت نمایند. همچنان فیصله شد که برای طالبان که از خارج وزارت عدلیه در این درس‌ها شرکت می‌نمایند کارت‌ تهیه شود.

در اخیر وزیر عدلیه به رییس منابع بشری، رییس مالی و اداری و رییس حقوق این وزارت هدایت داد که به مشکل کمبود اجیر در ریاست‌های عدلیه ولایات رسیدگی نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۳:۱۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و فواید عامه ولایت پکتیا

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و ریاست فواید عامه ولایت پکتیا روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست فواید عامه برگزار شد.

در این نشست مسوولان ریاست عدلیه ولایت پکتیا در باره سه دوسیه مربوط. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۲۶
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان ولسوالی بهسود

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان قریه سفید دیوار ولسوالی بهسود این ولایت روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست عدلیه برگزار شد.

در این نشست مطیع الحق عثمان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۵۰
Background image

برای ۱۹۱ تن در کابل طی یک هفته گذشته آگاهی حقوقی ارایه شده است

ریاست مساعدتهای حقوقی وزارت عدلیه برای ۱۹۱ تن طی یک هفته گذشته در شهر کابل آگاهی حقوقی ارایه نموده است.
ریاست مذکور در جریان این مدت برنامه‌های آگاهی حقوقی را در ۳ ناحیه شهر کابل برگزار. . .

BACK TO NEWS