معین اداری وزارت عدلیه در سفرش به بلخ بر تطبیق یک‌سان قوانین تاکید کرد

waheed
یکشنبه ۱۳۹۹/۷/۲۷ - ۱۰:۹
.

محترم گل‌محمد گل‌زی، معین اداری وزارت عدلیه  در راس هیأتی به ولایت بلخ سفر کرد و در دیدار با مسوولان ریاست‌های عدلیه زون شمال کشور، بر تطبیق درست و یکسان قوانین تاکید کرد.

معین اداری وزارت عدلیه روز سه‌شنبه، 22 میزان به منظور اشتراک در نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و ریاست‌های عدلیه ولایات زون شمال به ولایت بلخ سفرکرد. در این نشست رییس عمومی مساعدت‌های حقوقی و رییس عمومی حقوق وزارت عدلیه، رؤسای عدلیه ولایت‌های بلخ و سمنگان و مسوولان قضایای دولت و مساعدت‌های حقوقی ولایات زون شمال نیز حضور داشتند.

محترم گل محمد گلزی در این نشست روند اجراآت ریاست‌ها در بخش‌های مسلکی، اداری و تدارکاتی، تشکیلات، ارتباطات و تقویت هماهنگی را بررسی کرد.

او همچنین درباره چگونگی جلب حمایت و همکاری ادارات و شناسایی مشکلات صحبت کرد و بر تطبیق درست و یکسان قوانین تاکید کرد.

.

معین اداری وزارت عدلیه در جریان سفرش به ولایت بلخ با داکتر محمد افضل حدید، رییس شورای ولایتی این ولایت نیز دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در این دیدار درباره چگونگی اجراآت وزارت عدلیه در راستای تطبیق احکام قطعی و نهایی محاکم، قرارهای استردادی قضایای دولت گفتگو کردند.

وی همچنین همکاری نمایندگان شورای ولایتی را در تحقق اهداف وزارت عدلیه در امر حکومت‌داری خوب، مبارزه با فساد اداری و شفافیت مهم خواند.

معین اداری وزارت عدلیه و هیأت همراهش در بخش دیگر این سفر شان در برنامه فراغت ستاژ حقوقی که از جانب وزارت عدلیه و با همکاری بخش حاکمیت قانون دفتر GIZ راه‌اندازی شده بود، شرکت کرد. این دوره 15 روزه ستاژ برای ۳۵ تن از آمرین حقوق، قضایای دولت و مدیران حقوق ولسوالی‌های ولایات بلخ، جوزجان، سرپل، سمنگان و بغلان برگزار شده بود.

.

معین اداری وزارت عدلیه از ریاست عدلیه ولایت بلخ نیز بازدید کرد و روند اجراآت  بخش‌های مختلف این ریاست را بررسی کرد. او مشکلات و پیشنهادهای مسوولان و کارمندان ریاست عدلیه بلخ را شنید و در راستای حل آن هدایت داد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS