محترم گل محمد گلزی به عنوان معین مالی و اداری وزارت عدلیه، معرفی گردید

waheed
یکشنبه ۱۳۹۹/۶/۲ - ۱۵:۴۰
.

2 سنبله 1399

محترم گل محمد گلزی به اساس پیشنهاد وزارت عدلیه و حکم شماره 1226 مؤرخ 29/5/1399 مقام عالی ریاست جمهوری به حیث معین مالی و اداری وزارت عدلیه ج.ا.ا، معرفی گردید.

در مراسمی که به همین منظور در وزارت عدلیه برگزار گردیده بود، جلالتمآب دکتر عبدالبصیر انور وزیر عدلیه ج.ا.ا، محترم دکتر زکیه عادلی معین امور اجتماعی این وزارت، محترم انجنیر محمد خان معاون سابق ریاست اجراییه، وکلای پارلمان، علما و متنفذین و جمعی از رؤسا و کارمندان وزارت عدلیه، حضور داشتند.

.

در این مراسم، وزیر عدلیه، حضور مهمانان را خوش آمدید گفته و از کارکردهای معین قبلی وزارت عدلیه به نیکی یاد نمود. وی از سید محمد هاشمی به عنوان یکی از کدرهای مهم این وزارت یاد نموده و برایشان آرزوی موفقیت نمود. وزیر عدلیه، گزینش محترم گل محمد گلزی را به عنوان معین مالی و اداری وزارت عدلیه، یک اقدام نیک و بجا دانسته و ابراز امیدواری نمود که با آمدن ایشان کارهای مربوط به امور مالی و اداری این وزارت به شکل بهتر آن به پیش خواهد رفت. وزیر عدلیه، کامیابی‌های بیشتر را برای معین مالی و اداری این وزارت، آرزو نمود.

در ادامه، جمال خان ناصری رییس دفتر مقام وزارت عدلیه، حکم مقام عالی ریاست جمهوری در پیوند به تعیین محترم گلزی به عنوان معین مالی و اداری این وزارت را به خوانش گرفت.

در همین حال، محترم انجنیر محمد خان، در باره‌ی مسؤولیت‌های وزارت عدلیه اشاره نموده و آقای گلزی را یکی از اشخاص شایسته و صادق برای معینیت مالی و اداری این وزارت توصیف نمود. وی، کامیابی‌های بیشتری را به منظور پیشبرد مسؤولیت‌های سنگین وزارت عدلیه، به آقای گلزی تمنا کرد.

همچنان، دکتر زکیه عادلی، تقرر آقای گلزی را به عنوان معین مالی و اداری وزارت عدلیه تبریک گفته و ابراز امیدواری نمود که با آمدن آقای گلزی در وزارت عدلیه، کامیابی‌های بیشتری را در این وزارت شاهد خواهیم بود. 

محترم گلزی از اعتماد مقام محترم ریاست جمهوری و وزیر عدلیه سپاس‌گزاری نموده و تعهد سپرد که به منظور پیشبرد کارها به گونۀ مؤثر و گروهی، از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید. وی وعده نمود که در راستای ارتقای ظرفیت در این وزارت تلاش خواهد کرد.

.

در پایان، محترم گلزی از سوی وزیر عدلیه و سایر همراهان، به دفتر کاری‌اش رهنمایی گردید.

گفتنی است که آقای گلزی سند ماستری خود را در بخش اداره و پالیسی از ایالات متحده امریکا به دست آورده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۳:۱۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست‌های عدلیه و فواید عامه ولایت پکتیا

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه و ریاست فواید عامه ولایت پکتیا روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست فواید عامه برگزار شد.

در این نشست مسوولان ریاست عدلیه ولایت پکتیا در باره سه دوسیه مربوط. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۲۶
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان ولسوالی بهسود

نشست هماهنگی میان ریاست عدلیه ولایت میدان وردک و تعدادی از بزرگان قریه سفید دیوار ولسوالی بهسود این ولایت روز چهارشنبه، ۸ شوال در مقر ریاست عدلیه برگزار شد.

در این نشست مطیع الحق عثمان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۵۰
Background image

برای ۱۹۱ تن در کابل طی یک هفته گذشته آگاهی حقوقی ارایه شده است

ریاست مساعدتهای حقوقی وزارت عدلیه برای ۱۹۱ تن طی یک هفته گذشته در شهر کابل آگاهی حقوقی ارایه نموده است.
ریاست مذکور در جریان این مدت برنامه‌های آگاهی حقوقی را در ۳ ناحیه شهر کابل برگزار. . .

BACK TO NEWS