محترم وزیر عدلیه با رییس شورای مهاجران ناروی برای افغانستان دیدار کرد

barekzai_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۴:۴۲
.

محترم شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، وزیر عدلیه امارت اسلامی با نیل تورنر، رییس شورای مهاجران ناروی (NRC) برای افغانستان و هیأت همراهش دیدار کرده و درباره تقویت همکاری‌ها در بخش مساعدت‌های حقوقی گفتگو کردند.

این دیدار امروز چهارشنبه، ۲۲ ربیع‌الاول در مقر وزارت عدلیه صورت گرفت و محترم وزیر عدلیه در آن با اشاره به تفاهم‌نامه امضاشده میان این وزارت و شورای مهاجرین ناروی در زمینه مساعدت‌های حقوقی، تاکید کرد که موسسات همکار باید فعالیت‌های شان را مطابق تفاهم‌نامه و اصول امارت اسلامی به پیش ببرند.

وی افزود که وزارت عدلیه نیز به اجرای این تفاهم‌نامه متعهد است و تلاش می‌کند تا از این طریق ظرفیت ارایه مساعدت‌های حقوقی شهروندان را افزایش بدهد.

از طرفی هم رییس دفتر شورای مهاجران ناروی برای افغانستان گفت که این دفتر فعالیت‌هایش در بخش مساعدت‌های حقوقی در مرکز و ولایات را با هماهنگی وزارت عدلیه و ریاست‌های ولایتی آن ادامه می‌دهد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۴:۴۲
Background image

محترم وزیر عدلیه با رییس شورای مهاجران ناروی برای افغانستان دیدار کرد

محترم شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، وزیر عدلیه امارت اسلامی با نیل تورنر، رییس شورای مهاجران ناروی (NRC) برای افغانستان و هیأت همراهش دیدار کرده و درباره تقویت همکاری‌ها در بخش. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲ - ۱۰:۵۹
Background image

معین مسلکی وزارت عدلیه از ریاست عدلیه ولایت فاریاب بازدید کرد

در سلسله سفرهای هیأت وزارت عدلیه به رهبری شیخ الحدیث مولوی عبدالکریم حیدر، معین مسلکی این وزارت، هیأت مذکور در شانزدهم ربیع الاول به ولایت فاریاب سفر کرد.

هیأت وزارت عدلیه طی این سفر. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲ - ۱۰:۴۴
Background image

بررسی حدود ۳ هزار جریب زمین در ولایت بلخ

نشست هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت بلخ، ۱۵ربیع‌الاول با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد.

در این نشست هیأت تخنیکی، (۱۵۰۰) یک هزارو پنجصد جریب زمین مربوط پروژه شهید بلخی در. . .

BACK TO NEWS