اطلاعیه ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه

waheed
دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۸:۵۰

به اطلاع تمام دفاتر رهنمای معاملات که قبل از برج جدی سال مالی 1400 سته‌های کرائی را اخذ نموده اند رسانیده میشود تا الی مدت یک ماه سته‌های شان را غرض اصلاح حق العمل به وزارت عدلیه حاضر بدارند و همچنان آنعده رهنمای معاملات و عریضه نویسان مقیم ولایت کابل که جواز فعایت ندارند ویا معیاد شان تکمیل و یا سپری گردیده است باید هرچه عاجل  به ریاست عموم انسجام وزارت عدلیه مراجعه نموده و جواز فعالیت را اخذ و یا تمدید نمایند در غیر آن با آنان برخورد قانونی صورت گرفته هیچ نوع عذر و معذرت پذیرفته نخواهد شد.

قبلاً نیز این موضوع دو بار از طریق رسانه ها به اطلاع دفاتر رهنمای معاملات رسانیده شده و یک تعداد دفاتر رهنمای معاملات نیز مسدود گردیده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۴۱
Background image

برگزاری نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان

نشست اداری ریاست عدلیه ولایت سمنگان روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ریاست قاری فراح الدین محمدی، رییس عدلیه ولایت سمنگان و با اشتراک آمرین و کارمندان این ریاست برگزار شد.

در این نشست، رییس. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۱:۵۶
Background image

برگزاری نشستی به منظور انتخاب هیأت مدیره «اتحادیه بنیادهای خیریه» تحت نظر وزارت عدلیه

پروسه انتخابات اتحادیه بنیادهای خیریه به منظور تعیین رییس و هیأت مدیره این اتحادیه طی نشستی تحت نظر ریاست عمومی انسجام وزارت عدلیه در «انستیتوت مسلکی یولرنا» در کابل برگزار شد.

در این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۳
Background image

از تصرفات خودسر در ولسوالی چک میدان وردک جلوگیری شد

هیأت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین ولایت میدان وردک روز چهارشنبه، ۱۷ رمضان به ولسوالی چک این ولایت رفته و با ولسوال، قوماندان امنیه و دیگر مسوولان این ولسوالی دیدار و گفتگو کرد.

هیأت. . .

BACK TO NEWS