محترم فضل احمد معنوی به عنوان سرپرست وزارت عدلیه معرفی شد

waheed
دوشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۴ - ۱۹:۱۳
.

محترم قضاوت‌پوه فضل احمد معنوی که بر اساس احکام جداگانه مقام عالی ریاست جمهوری به عنوان نامزدوزیر و سرپرست وزارت عدلیه تعیین گردیده، امروز طی یک مراسم رسمی از سوی محترم سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری و با حضور مقامات ارشد برحال و پیشین دولت افغانستان، نمایندگان مردم در شورای ملی و معینان، روسا و کارمندان وزارت عدلیه، معرفی شد.

معاون دوم ریاست جمهوری هنگام معرفی سرپرست وزارت عدلیه، این وزارت را یک نهاد کلیدی و نقطه وصل میان حکومت، پارلمان و قوه قضاییه خواند و تاکید کرد که وزارت عدلیه نقش مهمی در پالیسی‌های کلان دولت دارد.

.

او ضمن تبریکی به فضل احمد معنوی به عنوان سرپرست وزارت عدلیه گفت که وی تجربه خوبی در بخش عدلی و قضایی دارد و برایش آرزوی موفقیت کرد.

محترم قضاوت‌پوه فضل احمد معنوی، سرپرست وزارت عدلیه در این مراسم تعهد کرد که اراده ما برای اصلاحات و نوآوری‌های عمیق و ضروری، محکم است. وی نقش وزارت عدلیه در عرصه قانون‌گذاری را مهم خواند و گفت که افغانستان از لحاظ قوانین کشور غنی است. سرپرست وزارت عدلیه تاکید کرد که در دوره کاری‌اش به فساد و سوءاستفاده از موقف به هیچ وجه اجازه نخواهد داد.

.

او از کارکردهای وزیر پیشین عدلیه در دوره کاری شش ساله‌اش نیز قدردانی کرد.

دکتر عبدالبصیر انور، وزیر پیشین عدلیه نیز در این مراسم ضمن ارایه عمده دستاوردهای این وزارت طی شش سال گذشته برای سرپرست وزیر جدید وزارت عدلیه آرزوی موفقیت نمود.

.

در این مراسم، محترم عبدالحکیم منیب، وزیر پیشین حج و اوقاف نیز سخنرانی کرد و برای سرپرست و نامزد وزیر وزارت عدلیه استدعای توفیق نمود.

 

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۵۸
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران

نشست کمیته مشترک وزارت‌های عدلیه و صنعت و تجارت و اتاق پیشه وران که به منظور حل مشکلات اتاق مذکور توظیف شده بود، در مقر وزارت عدلیه برگزار شد.

این نشست روز دوشنبه، ۱۳ شوال به ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۵۷
Background image

طی یک و نیم سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون جریب زمین امارتی در سراسر کشور استرداد شده است

مولوی احسان‌الله وثیق، سکرتر کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها در سیمینار آموزشی برای هیأت‌های تخنیکی ولایتی این کمیسیون گفت که از آغاز فعالیت کمیسیون جلوگیری از غصب زمین‌ها تا کنون بیش از. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۹:۴۲
Background image

برگزاری نشست هماهنگی میان وزارت عدلیه و شاروالی کابل

نشست هماهنگی وزارت عدلیه با نمایندگان شاروالی کابل به رهبری حافظ عبدالصمد عمری، رییس عمومی انسجام وزارت عدلیه و با اشتراک سایر مسوولان این ریاست برگزار شد.  
در این نشست که روز یکشنبه،. . .

BACK TO NEWS